Rudra Kavacham Lyrics In English
ōṁ asya śrī rudra kavaca stōtra mahāmantrasya dūrvāsar̥ṣiḥ anuṣṭhup chandaḥ tryambaka rudrō dēvatā hrāṁ bījaṁ śrīṁ śaktiḥ hrīṁ kīlakaṁ mama manasō:’bhīṣṭasiddhyarthē japē viniyōgaḥ
hrāmityādi ṣaḍbījaiḥ ṣaḍaṅganyāsaḥ ||
śāntaṁ padmāsanasthaṁ śaśidharamakuṭaṁ pañcavaktraṁ trinētraṁ |
śūlaṁ vajraṁ ca khaḍgaṁ paraśumabhayadaṁ dakṣabhāgē vahantaṁ |
nāgaṁ pāśaṁ ca ghaṇṭāṁ pralaya hutavahaṁ sāṅkuśaṁ vāmabhāgē |
nānālaṅkārayuktaṁ sphaṭikamaṇinibhaṁ pārvatīśaṁ namāmi ||
praṇamya śirasā dēvaṁ svayambhuṁ paramēśvaraṁ |
ēkaṁ sarvagataṁ dēvaṁ sarvadēvamayaṁ vibhum || 1 ||
rudra varma pravakṣyāmi aṅga prāṇasya rakṣayē |
ahōrātramayaṁ dēvaṁ rakṣārthaṁ nirmitaṁ purā || 2 ||
rudrō mē jāgrataḥ pātu pātu pārśvau harastathā |
śirō mē īśvaraḥ pātu lalāṭaṁ nīlalōhitaḥ || 3 ||
nētrayōstryambakaḥ pātu mukhaṁ pātu mahēśvaraḥ |
karṇayōḥ pātu mē śambhuḥ nāsikāyāṁ sadāśivaḥ || 4 ||
vāgīśaḥ pātu mē jihvāṁ ōṣṭhau pātvambikāpatiḥ |
śrīkaṇṭhaḥ pātu mē grīvāṁ bāhūn-ścaiva pinākadhr̥t || 5 ||
hr̥dayaṁ mē mahādēvaḥ īśvarōvyāt stanāntaraṁ |
nābhiṁ kaṭiṁ ca vakṣaśca pātu sarvaṁ umāpatiḥ || 6 ||
bāhumadhyāntaraṁ caiva sūkṣma rūpassadāśivaḥ |
svaraṁ rakṣatu sarvēśō gātrāṇi ca yathā kramam || 7 ||
vajraśaktidharaṁ caiva pāśāṅkuśadharaṁ tathā |
gaṇḍaśūladharaṁ nityaṁ rakṣatu tridaśēśvaraḥ || 8 ||
prastānēṣu padē caiva vr̥kṣamūlē nadītaṭē |
sandhyāyāṁ rājabhavanē virūpākṣastu pātu mām || 9 ||
śītōṣṇā dathakālēṣu tuhinadrumakaṇṭakē |
nirmanuṣyē samē mārgē pāhi māṁ vr̥ṣabhadhvaja || 10 ||
ityētaddrudrakavacaṁ pavitraṁ pāpanāśanaṁ |
mahādēva prasādēna dūrvāsa munikalpitam || 11 ||
mamākhyātaṁ samāsēna na bhayaṁ tēnavidyatē |
prāpnōti paramā:’rōgyaṁ puṇyamāyuṣyavardhanam || 12 ||
vidyārthī labhatē vidyāṁ dhanārthī labhatē dhanaṁ |
kanyārthī labhatē kanyāṁ na bhayaṁ vindatē kvacit || 13 ||
aputrō labhatē putraṁ mōkṣārthī mōkṣamāpnuyāt |
trāhi trāhi mahādēva trāhi trāhi trayīmaya || 14 ||
trāhimāṁ pārvatīnātha trāhimāṁ tripurantaka |
pāśaṁ khaṭvāṅga divyāstraṁ triśūlaṁ rudramēva ca || 15 ||
namaskarōmi dēvēśa trāhi māṁ jagadīśvara |
śatrumadhyē sabhāmadhyē grāmamadhyē gr̥hāntarē || 16 ||
gamanāgamanē caiva trāhi māṁ bhaktavatsala |
tvaṁ citvamāditaścaiva tvaṁ buddhistvaṁ parāyaṇam || 17 ||
karmaṇāmanasā caiva tvaṁ buddhiśca yathā sadā |
sarva jvara bhayaṁ chindi sarva śatrūnnivaktyāya || 18 ||
sarva vyādhinivāraṇaṁ rudralōkaṁ sa gacchati
rudralōkaṁ sagacchatyōnnamaḥ ||
iti skandapurāṇē dūrvāsa prōktaṁ śrī rudra kavachaṁ sampūrṇam ||
Rudra Kavacham Importance Or Significance
Lord Shiva is regarded as the creator of the universe. He is also regarded as the Trimurti with the greatest strength.
Despite the fact that his name seems harsh and aggressive, Lord Rudra is known by many names and is a tremendously merciful and gentle deity.
It is acknowledged that Lord Rudra satisfies the needs of his followers, who recite the different Rudra Mantras.
All these enchantments have extraordinary properties and shield the reciters from harmful energy around their bodies.
They are collectively known as the Rudra Kavacham Mantra. This mantra is typically offered to Lord Rudra along with basic offerings like flowers and pure, clean water.
One of the most amazing Vedic hymns to Lord Shiva or Mahadev, according to the Yajur Veda, is the combination of Chamakam and Sri Rudram.
Therefore, during Chamakam and Sri Rudram, many of Mahadev’s ancient Vedic names are invoked, and he is worshipped for all of his varied qualities.
Eleven readings of Sri Rudram make up one Ekadasa Rudram, which is then followed by a single chant of the Chamakam.
Regular recitation of the Shri Rudram is referred to as Roopam and begins with the Namakam being chanted once, followed by the Chamakam Ekadasa Rudram once.
Additionally, it is Laghu Rudra when you recite the rounds 11 times of Ekadasa Rudram 121 times.
It is called Maha Rudram when the Laghu Rudram is recited 11 times 1331 times. Last but not least, it is Ati Rudram if repeated 14611 times.
Benefits of the Rudra Kavacham
- The worshippers who regularly say the Rudra Kavacham receive Lord Shiva’s blessings and mercy.
- Additionally, it promotes wellness, a fulfilling life, and prosperity in all forms and guises.
- Additionally, it helps one to build a successful business and career. Additionally, it aids you in developing stronger relationship management skills.
- It enables you to look for defense against and treatment for various illnesses and diseases.
- Regularly chanting the Rudra Kavacham will help you grow spiritually and improve your quality of life.
- Additionally, by regularly reciting the Rudra Kavacham, you will keep any confusion and uncertainties out of your life.
- If you repeat the Rudra mantra, problems like discomfort, mental stress, and uneasiness also go away. You will also be able to easily avoid problems with energy and dissatisfaction.
- You will experience a powerful connection with the mind, spirit, and body when you accurately and completely chant the Rudra Kavacham.
- Overall, you’ll be in good health, have a life devoid of worries, and have a serene mind.
- Additionally, Rudra Kavacham in Vedic astrology aid in bringing stability to the mind and life by assisting in the wearing off of the unfavorable effects of the malefic and unlucky planets.